24.02.2011 / Ostala članska tekmovanja

Zaključno dejanje Pokala članic, finalni turnir, ki bo tokrat v Kranjski Gori, se bo začelo že jutri, ko bosta na sporedu oba polfinalna dvoboja. V spodnjih vrsticah si preberite kaj o bojih za finale, ki si ga boste lahko v neposrednem prenosu ogledali tudi na TV Slovenija 2, menijo vsi glavni trenerji in kapetanke ekip.

VSTOP JE PROST!

IZJAVE GLAVNIH AKTERJEV/K PRED FT POKALA ČLANIC:

Petek, 25. februarja, ob 18.00:
AJM : CELJE

Boris Zrinski, trener AJM-ja:

"V polfinalu Pokala članic nas čaka trenutno najbolj vroča ekipa, z najboljšo mlado igralko v Evropi – Niko Barič. Mi smo zaradi poškodbe ostali brez Ljubice Kure, prav tako pa nima pravice nastopa Maja Drozg. Po zadnji predstavi na Iliriji nimamo pretiranega razloga za optimizem. Kljub vsemu upam, da se bomo dobro upirali favoritinjam iz Celja."

Katarina Ilijev, kapetanka AJM-ja:

"V petkovem polfinalnem obračunu nas čaka težka tekma proti ekipi iz Celja, ki je trenutno v odlični formi. Nas je zelo pretresla huda poškoda Kuretove na zadnji tekmi lige IWBL, a se ne predajamo. Navsezadnje je pokalno tekmovanje zelo specifično, kjer glavno vlogo igra dnevna forma ekipe. Posukusili bomo prikazati najboljšo letošnjo predstavo in s tem kvalitetno košarko, vredno ogleda."

Damir Grgič, trener Celja:

"Glede na medsebojne rezultate v dozdajšnjem delu državnega prvenstva in glede na dejstvo, da se zaključni turnir igra v Kranjski Gori, je jasno, da je Kranjska Gora velik favorit tega tekmovanja. Mi se sodeč po zadnjih nastopih v jadranski ligi dvigamo v formi, a zaenkrat razmišljamo le o polfinalni tekmi z AJM-jem. Če bomo uspeli premagati izkušeno mariborsko zasedbo bomo tudi v finalu storili vse, da pripravimo presenečenje in pokalno lovoriko obdržimo v Celju."

Nika Barič, kapetanka Celja:

"Najbolj pomembno je, da se dvigujemo iz tekme v tekmo. Kriza v kateri smo se znašli po novem letu je na srečo preteklost. V Kranjsko Goro potujemo neobremenjeni vendar motivirani in trdno odločeni, da nadaljujejmo s predstavami kakršne so bile zadnje v jadranski ligi. Če nam bo to uspelo imamo veliko možnosti za uspeh, je pa pokal specifično tekmovanje, kjer je na eni tekmi mogoče prav vse. Igralke smo optimistične, vzdušje v ekipi je odlično in komaj čakamo, da se pokal začne."

Ob 20.15:
PANTER ILIRIJA : HIT KRANJSKA GORA

Mladen Rajić, trener Panterja Ilirije:

"Pred začetkom te sezone je bil eden od ciljev Panterja Ilirije uvrstitev med štiri najboljše ekipe Pokala članic, kar nam je tudi uspelo. Ali nam lahko uspe korak naprej? Premagati aktualnega prvaka 1. SKL za članice, ki v tej sezoni še ne pozna poraza, bi bil seveda fantastičen uspeh, a se moramo zavedati, da so košarkarice Hita Kranjske Gore absolutne favoritinje v tem dvoboju. Smo pa morda malo podcenjeni glede na ostale ekipe, zato je na naših puncah, da odigrajo kar se da dobro in opravičijo igranje na tem turnirju."

Barbara Škof, kapetanka Panterja Ilirije:

"Žal nam je žreb dodelil najtežjega tekmeca, a gremo kljub temu na tekmo na vsako prvenstveno. V ekipi je veliko punc, ki imajo željo po dokazovanju. Želim si, da obe ekipi prikažeta lepo in kakovostno košarko."

Goran Jovanovič, trener Hita Kranjske Gore:

"Še pred desetimi dnevi smo bili v našem klubu mnenja, da je mogoče letos prišel naš čas, da prvič v zgodovini našega obstoja osvojimo Pokal članic ter tako dodamo še to prestižno lovoriko v naše vitrine. V ta namen smo tudi kandidirali in dobili organizacijo zaključnega turnirja. Kljub temu, da smo se pred sezono znašli pred razpadom kluba, pa sem bil glede na dosedanje uspehe v državnem prvenstvu zelo optimističen. Vendar pa je bilo očitno vse to prelepo, da bi trajalo, saj smo v najbolj pomembnem času za nas doživeli veliko smole s poškodbami in boleznimi ključnih igralk v ekipi. Sedaj nam ne preostane nič drugega, kot da razmišljamo ter se pripravljamo izrecno na polfinalni dvoboj z Ilirijo ter se preko nje skušamo uvrstiti v veliki finale, ki bi bil za nas v danih okoliščinah ogromen uspeh. Kljub vsemu pa se ne mislimo predati - ne v polfinalu kot tudi ne v kasnejšem morebitnem finalu, saj smo ekipa, ki letos kljub vsem težavam, ki nas doletavajo, kaže velik karakter. Res sem vesel, ker imamo v ekipi igralke  s takšnim karakterjem, ki si že zdaj zaslužijo čestitke in spoštovanje za uspehe, dosežene v dozdajšnjem delu sezone. Prednost na tem zaključnem turnirju tako dajem Celju, saj je poleg naših težav tudi pri AJM-ju prišlo do poškodbe najboljše igralke Ljubice Kure."

Eva Komplet, kapetanka Hita Kranjske Gore:

"Predvidevam da bo letošnji turnir zelo izenačen, saj so se na zaključni turnir Pokala članic uvrstile štiri najboljše ekipe iz državnega prvenstva. Nobena ekipa ni izraziti favorit in veliko bo odvisno od dnevne forme, želje in tudi športne sreče. Glede na to, da je turnir organiziran v Kranjski Gori in da klub te lovorike še nima, so pričakovanja pred turnirjem razumljivo visoka. Naše stanje v ekipi ni rožnato in močno upam, da bomo uspeli uspešno sanirati vse poškodbe in pozdraviti vse bolezni pred petkom in tako napasti s vso paro. Pozitiven je seveda povratek Nataše Radulović po poškodbi. Prednosti domače dvorane praktično ne pomeni nič zato bomo punce dale vse od sebe in potem bomo videli... naj zmaga najboljši. Vabljeni k ogledu vseh tekem."

FINALE

Sobota, 26. februarja, ob 18.00
NEPOSREDNI PRENOS NA TV SLOVENIJA

2. KROG

Avtor: KZS/Anže Blažič
26.02.11 / Ostala članska tekmovanja

Košarkarice Hita Kranjske Gore so v finalu Pokala članic s 86:70...

25.02.11 / Ostala članska tekmovanja

Znana sta oba finalista finalnega turnirja Pokala članic, ki...

22.02.11 / Ostala članska tekmovanja

V petek, 25. februarja, se ob 18.00 s tekmo med AJM-jem in Celjem...