09.09.2008 / LIGA UPC

Od torka, 9. septembra, bo UPC Telemach vse znamke predstavljal le kot UPC, kar pomeni, da je tudi elitna slovenska moška košarkarska liga (1. A SKL) dobila novo ime, liga UPC. Poleg novega imena je dobila tudi nov logotip, tekmovanje, katerega nova sezona se bo s tekmo med Krko in Geoplinom Slovanom začela 30. septembra, pa kani dobiti tudi posebno spletno stran v okviru kmalu prenovljenih internetnih vsebin Košarkarske zveze Slovenije

URADNO SPOROČILO PODJETJA UPC

Začelo se je novo, še razburljivejše poglavje v zgodovini našega podjetja. Kot lahko vidite, sta se logotip in celotna zunanja podoba spremenila, k čemur pa nismo pristopili zgolj, da bi dosegli lepotni učinek in vizualno spremembo.

Vsi smo se znašli sredi digitalne prenove. Svet se vrti vedno hitreje in vsak dan se rojevajo nove tehnologije, ki spreminjajo naš način življenja, dela in zabave. Z razvojem naših internetnih, televizijskih in telefonskih storitev lahko naše stranke danes navezujejo veliko več stikov, dostopajo do mnogo več informacij in imajo na voljo več možnosti za zabavo in učenje kot kdajkoli prej. Ta digitalni svet vedno hitrejših in stalnih sprememb pa se lahko marsikomu zdi zapleten, saj se je pogosto treba znajti med številnimi možnostmi.

Toda verjamemo, da je lahko ta velik in vendar pogosto zapleten digitalni svet za vsakogar.

To želimo zagotoviti tako, da se osredotočamo na preprostost in človeški dotik pri vsem, kar počnemo, pri čemer sledimo svojim prenovljenim nazorom.

Naj bo vse preprosto in človeku prijazno, je naš pristop, s katerim želimo ljudem pomagati, da bi se lažje znašli v vedno bolj zapletenem svetu.

Preprosto za vsakogar!

Digitalni svet želimo narediti bolj odprt, dostopen in preprost za vse, zato poenostavljamo svoje storitve, postopke in upravljanje strank, hkrati pa svojim strankam pomagamo pri izbiri in odločanju.

Trenutno smo šele na začetku tega procesa. Vendar pa smo sprožili že številne pobude, usmerjene k temu cilju: poenostavili smo strukturo svojih izdelkov, razširili svoje storitve, povečali število centrov za pomoč strankam, poenostavili administracijo na številnih področjih ter začeli številne programe družbene odgovornosti, ki mnogim ljudem pomagajo pri prilagajanju na digitalni svet.

Nov simbol

Namen spremenjene podobe je, da bi bila ta prenova vidna svetu in strankam.

Naš novi simbol je UPC-jev cvet, ki odraža energijo. Je lep in živahen, a hkrati preprost. Je simbol vrednot naše blagovne znamke. Pozornost vzbuja zaradi svoje igrivosti in ljudi vzpodbuja, da poskusijo nekaj novega. Odpiranje in zapiranje UPC-jevega cveta predstavlja različna čustva in razpoloženja ter vedno razkriva nove plati.

To pomeni, da v skupini podjetij vsi sodelujemo, da bi svoje obstoječe in prihodnje storitve naredili dostopne preprosto vsakomur.

Vsem strankam želimo prijetno spremljanje televizijskih programov, brskanje po internetu in telefoniranje!

Vojko Rovere


Direktor podjetja UPC

Avtor: KZS/Matej Avanzo
10.06.11 / Liga Telemach

Le še ena tekma je ostala do konca te sezone Lige Telemach in dobili...

10.06.11 / Liga Telemach

Kljub temu, da je bila že sobotna druga tekma finala Lige Telemach...

09.06.11 / Liga Telemach

Polzela. Tonči Mašina v prihajajoči sezoni ne bo sedel na...

 
Košarkarska zveza Slovenije / Leskoškova 12, Ljubljana / kzs@kzs.si
Vse pravice pridržane / 2000 - 2011